Webinars

Learnings fra "E-mail Marketing i Danmark 2019/2020"-rapporten

112 visninger
29. oktober 2019

Den 29. oktober kl 10:00 skal du se med, når vi frigiver learnings fra vores længe ventede rapport "E-mail Marketing i Danmark 2019/2020" i et live webinar klokken 10:00 og ca. 45 minutter frem.

I 2019 har vi haft cirka 200 danske virksomheder til at besvare et spørgeskema, om hvilken rolle e-mail marketing spiller i de respektive virksomheder, hvilke e-mail marketing platforme der benyttes, forventninger til e-mail som kanal, performance og meget mere.

Det har nu mundet ud i en rapport, som frigives i slutningen af 2019. Før rapporten bliver frigivet, har du dog mulighed for at få indblik i rapportens findings i et live webinar. Webinaret afholdes af Casper Ackermann, Partner i Ackermann, og Julian Raymond, Partner i analysevirksomheden, Ficans Analysis. Ficans Analysis har gennemført analysen og vil tage dig som seer igennem de forskellige findings, mens Casper Ackermann vil koble analyserne af e-mail marketingen til, hvordan de skal forstås i en praktisk kontekst.

I webinaret vil du bl.a. få indblik i:

  • Hvilke e-mail marketing platforme bruger danske virksomheder?
  • Hvad er de største udfordringer for danske virksomheder i relation til e-mail marketing?
  • Hvilke faktorer påvirker - statistisk set - virksomheders muligheder for at få succes med e-mail marketing?
  • Hvordan påvirker åbnings- og klikraten din overordnede e-mail marketing performance?
  • Hvor mange subscribers skal du have for at få success - baseret på 200 virksomheders data!

... og meget, meget mere!

Når du skriver dig op til vores webinar, er du ligeledes sikret, at du får rapporten tilsendt før alle andre + en optaget version af webinaret.

Du vil som deltager på webinaret samtidig få en unik mulighed for at stille spørgsmål til begge parter - vi vil gøre vores bedste for at svare på så mange spørgsmål som overhovedet muligt! 

Tilføj en kommentar...
Post som (log ud)